Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Orchideeën en fashion vinden elkaar op Inspiration Event van The Orchid Growers

Donderdag 13 april organiseerde orchideeënplatform The Orchid Growers voor haar klanten een middag die in het teken stond van hun samenwerking met het fashionmerk A fish named Fred.

Henk de Jong, commercieel manager bij The Orchid Growers, trapte het event af met een presentatie over de ontwikkelingen in de wereld en het bedrijf. Henk: “Data, digitalisering, duurzaamheid, articifial intelligence; de ontwikkelingen gaan hard en wij willen daarin vooroplopen.” Daarna nam Rob Schalker, eigenaar van A fish named Fred, het publiek mee in de filosofie van het eigentijdse kledingmerk. Kern van het verhaal: kies je voor blending of branding? Schalker koos voor het laatste. Met eigenzinnige printjes, opvallende samenwerkingen en een duidelijke knipoog onderscheidt hij zijn merk van de massa.

De middag werd compleet gemaakt met lekkere hapjes van NON en livemuziek door het muziekduo Jip & Daym.

The Orchid Growers werkt sinds kort samen met kledingmerk A fish named Fred. Hun zomercollectie staat dit jaar in het teken van Brazil. “Daar horen natuurlijk orchideeën bij”, aldus Henk de Jong. “Samen met Fred hebben we een exclusieve orchideeënprint ontworpen, welke is doorgevoerd op polo’s en caps. Deze hangen nu in hun winkels over heel de wereld.”

bron: The Orchid Growers

Publicatiedatum: