Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nederlandse chrysanten schitteren op beurs in Kazachstan

Het Nederlandse chrysantenvak is ruim vertegenwoordigd op de beurs Flora Expo, die van 10 tot 12 april plaatsvindt in Astana in Kazachstan. Meerdere chrysantenveredelaars en -kwekers laten het diverse assortiment zien. Vanuit de collectieve campagne Just 'Chrysanthemum For the Win' wordt in samenwerking met Flower Experience getoond hoe dit diverse assortiment de basis is voor talrijke creatieve mogelijkheden, passend bij de huidige trends. De brede aanpak valt ook op bij Nico Schermers, de Nederlandse ambassadeur in Kazachstan.


Nico Schermers, de Nederlandse ambassadeur in Kazachstan, ontvangt een chrysantenboeket namens het Nederlandse chrysantenvak. Rechts een delegatie bloemisten

Op verschillende plekken zijn Nederlandse chrysanten te vinden. Naast de stands van chrysantenkwekers – en veredelaars, is vanuit de collectieve chrysantenpromotiecampagne het bloemistenteam van Flower Experience actief om de diverse mogelijkheden met chrysanten onder de aandacht te brengen. Op de eerste beursdag is het "Netherlands Day"; diverse Nederlandse sprekers doen tijdens een conferentie hun verhaal tussen kleurrijke decoratieve chrysantenbloemstukken. Daarnaast worden trendy chrysantenboeketten aangeboden aan winnaars van een bloemistenwedstrijd en aan de juryleden. Ook bezoekt het bloemistenteam, samen met een model met chrysantencreaties, een tiental stands van handelaren en retailers op de beurs. Doel is om ze nog beter bekend te maken met het assortiment en de mogelijkheden van Nederlandse chrysanten. Het model heeft een armband met QR Code om, welke verwijst naar de websites van JustChrys.com en de pagina's met chrysanteninformatie op platform Flower Experience.


Een model toont verschillende creaties met chrysanten

Felicitaties voor 25 jaar Chryson
Natasja Mironova van Flower Experience organiseerde een ontmoeting tussen de Nederlandse ambassadeur in Kazachstan en het bloemistenteam dat vanuit de collectieve promotiecampagne 'Just Chrysanthemum For the Win' op de beurs aanwezig was. Initiatiefnemer van deze campagne is Stichting Chryson, het samenwerkingsverband van alle chrysantenkwekers en -veredelaars. Chryson bestaat dit jaar vijfentwintig jaar en is al lange tijd actief in Oost-Europa, waaronder Kazachstan. Ambassadeur Nico Schermers is heel blij met deze aandacht van het Nederlandse chrysantenvak voor Kazachstan. Tijdens de ontmoeting maakte hij bovendien van de gelegenheid gebruik om zijn felicitaties over te brengen voor het vijfentwintigjarige bestaan.

Bron: Justchrys.com

Publicatiedatum: