Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Verkoopseizoen tuinhortensia van start

De collectieve promotiecampagne 'Hydrangea World' is al even van start voor de kamerhortensia, maar nu het verkoopseizoen voor buiten is begonnen, komt daar ook volop aandacht voor de tuinhortensia bij. De focus ligt op consumenten in Nederland, Duitsland en Polen. Doel van de campagne is om te laten zien dat zij met tuinhortensia maandenlang rijkelijke bloei in hun tuin of op balkon of terras hebben en dat de hortensia daarom een musthave voor de tuin is. Voor de (vak)handel is verkoopondersteunend materiaal beschikbaar om zelf promotie te doen.

Inhaken op campagne
Op de website www.hydrangeaworld.com staat volop informatie, inspiratie en digitaal promotiemateriaal om te downloaden. Zoals beeldmateriaal, een poster met verzorgingstips en posters om speciale dagen en geefmomenten te ondersteunen. Uit consumentenonderzoek weten we bijvoorbeeld dat de hortensia een populair cadeau is voor een housewarming of verjaardag. Maar zeker ook voor Moederdag en Vaderdag. Meer inspiratie is te vinden op Facebook (Hydrangeaworld) of Instagram (@Hydrangea_world).

Foto credit: hydrangeaworld.com

Publicatiedatum: