Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Cupidrone van Bloemenbureau Holland heeft zijn werk weer goed gedaan"

De Cupidrone van Bloemenbureau Holland heeft zijn werk weer goed gedaan. Op Valentijnsdag bezorgde de knalrode drone een bloem met liefdesgedicht bij verliefde stelletjes of anderen die een glimlach verdienden. Hij vloog over het plein Vredenburg in het centrum van Utrecht. Voor een van de gelukkige stelletjes hing er aan de bloem een speciale verrassing: een dinerbon voor twee personen.

Vers van de pers:  het gaat weer beter met de liefde!
Valentijn weet zijn weg naar geliefden weer te vinden. Motivaction onderzocht het Valentijnsgdrag van dit jaar ... en wat blijkt? 32% van de Nederlanders vierde Valentijn. Dat is een 'all time high'! Bovendien werden er 30% meer bloemen gekocht dan in de afgelopen jaren en ook nog voor een gemiddeld hoger bedrag.

Cupidrone-actie breed opgepakt door de media
De actie werd aangekondigd via de eigen communicatiekanalen met een video-teaser van de Cupidrone. Daarnaast heeft men 'liefdesambassadeur' Sergio, bekend van First Dates, ingeschakeld om in het RTL-programma Boulevard bekendheid te geven aan de campagne en de kijkers op te roepen naar Utrecht te komen. Zijn boodschap ‘sta stil bij de liefde voor elkaar en spreek die uit’ viel op. De boodschap ‘Love is in the air’ werd vervolgens verspreid door de landelijke en regionale nieuwsmedia, radio- en tv-programma’s en lifestyle media.Het was o.a. te zien en te horen in de Telegraaf, het AD, Bedrock, de Bloemenkrant, RTL Boulevard, Hart van Nederland en via diverse influencers als @elizebeen, @bemoreunicorn, @declubvanrelaxtemoeders.

bron: Bloemenbureau Holland

Publicatiedatum: