De Cupidrone van Bloemenbureau Holland heeft zijn werk weer goed gedaan. Op Valentijnsdag bezorgde de knalrode drone een bloem met liefdesgedicht bij verliefde stelletjes of anderen die een glimlach verdienden. Hij vloog over het plein Vredenburg in het centrum van Utrecht. Voor een van de gelukkige stelletjes hing er aan de bloem een speciale verrassing: een dinerbon voor twee personen.
Vers van de pers: het gaat weer beter met de liefde!
Valentijn weet zijn weg naar geliefden weer te vinden. Motivaction onderzocht het Valentijnsgdrag van dit jaar ... en wat blijkt? 32% van de Nederlanders vierde Valentijn. Dat is een 'all time high'! Bovendien werden er 30% meer bloemen gekocht dan in de afgelopen jaren en ook nog voor een gemiddeld hoger bedrag.
Cupidrone-actie breed opgepakt door de media
De actie werd aangekondigd via de eigen communicatiekanalen met een video-teaser van de Cupidrone. Daarnaast heeft men 'liefdesambassadeur' Sergio, bekend van First Dates, ingeschakeld om in het RTL-programma Boulevard bekendheid te geven aan de campagne en de kijkers op te roepen naar Utrecht te komen. Zijn boodschap ‘sta stil bij de liefde voor elkaar en spreek die uit’ viel op. De boodschap ‘Love is in the air’ werd vervolgens verspreid door de landelijke en regionale nieuwsmedia, radio- en tv-programma’s en lifestyle media.Het was o.a. te zien en te horen in de Telegraaf, het AD, Bedrock, de Bloemenkrant, RTL Boulevard, Hart van Nederland en via diverse influencers als @elizebeen, @bemoreunicorn, @declubvanrelaxtemoeders.
bron: Bloemenbureau Holland