Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe promotiecampagne kamerhortensia van start

Gelijk met de start van het verkoopseizoen van kamerhortensia gaat ook de collectieve promotiecampagne ‘Hydrangeaworld’ van start. De focus ligt op het prikkelen van consumenten om kamerhortensia te gaan kopen. Voor de (vak)handel is verkoopondersteunend materiaal beschikbaar om zelf hortensiapromotie te doen. De focus ligt net als voorgaande jaren op Nederland en Duitsland. Nieuw in 2022 is dat groeimarkt Polen hier aan is toegevoegd.

beeld: Concept Factory

Binnen de collectieve promotiecampagne ‘Hydrangeaworld’ wordt met verschillende thema’s gewerkt. De nadruk ligt dit jaar op de vele mogelijkheden in verschillende woonruimtes, maar ook de functie van hydratatie en de hortensia als cadeau krijgen veel aandacht. De thema’s worden gebruikt om consumenten te prikkelen om tot aankoop over te gaan en bieden voor de (vak)handel handvaten voor eigen promotie.

Voor elke plek in huis
De komende weken is in verschillende Nederlandse, Duitse én Poolse consumentenmedia, zowel online als offline, te zien hoe je met de kamerhortensia gezond en fleurig kunt wonen Waar in huis je ‘m ook zet, de kamerhortensia zorgt overal voor een flink portie kleur. Natuurlijk in de woonkamer, maar ook in de badkamer, keuken, slaapkamer en werkplek. Er is nieuw en uitnodigend beeldmateriaal ontwikkeld voor diverse plekken in huis. De beelden spelen in op relevante woontrends. Zo worden hortensia’s in rustige kleuren gecombineerd met groene kamerplanten om een echte thuiswellness te creëren. Met een mix van felle en zoete kleuren hortensia’s en dito potten wordt ingehaakt op de behoefte aan positivisme. De beelden zijn ook gratis beschikbaar voor de (vak)handel.

Hydrateren
Met hortensia verbeter je de relatieve luchtvochtigheid in huis doordat de plant hydrateert. De botanische naam Hydrangea verwijst er al naar. Uit onderzoek blijkt dat er geen andere kamerplant is die zo’n positieve bijdrage levert aan de luchtvochtigheid in huis als de hortensia. Met een gezond binnenklimaat heb je minder klachten als hoofdpijn en droge ogen.

Verras met Hortensia! 
Met haar rijke bloemenzee is de hortensia een populair cadeau. Goede gelegenheden zijn een verjaardag, housewarming, Valentijnsdag en Moederdag. Maar ook voor de geboorte van een baby is de hortensia zeer geschikt! Met roze, blauw of genderneutraal wit bezorg je elke kersverse moeder een fleurige kraamtijd.

Inhaken op campagne
Kijk voor meer informatie, inspiratie en digitaal promotiemateriaal op www.hydrangeaworld.com, Meer inspiratie is te vinden op Facebook (Hydrangeaworld) of Instagram (@Hydrangea_world). Beelden en promotiemateriaal voor eigen gebruik zijn tevens op te vragen via info@hydrangeaworld.com.

De collectieve promotiecampagne ‘hydrangeaworld’ is een initiatief van alle hortensia aanvoerders van Royal FloraHolland en meerdere Europese hortensiaveredelaars en –vermeerderaars. De campagne wordt uitgevoerd door marketingbureau Concept Factory. In het seizoen wordt promotie gedaan voor zowel kamer- als tuinhortensia. Op de eigen kanalen van hydrangeaworld (website en social media) wordt bovendien samengewerkt met de producenten van snijhortensia.

Publicatiedatum: