Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hoera, weer een roze gerbera!

Met de campagne ‘Hoera! Weer een oranje, roze, witte, rode, large, mini, nano, curly, spiky, sphere en bi-colour. Maar waarom eigenlijk?’ geven de telers en veredelaars van Coloured by Gerbera antwoord op de veelgestelde vraag van exporteurs:

  • Waarom verschijnen er elk jaar weer nieuwe gerbera’s in kleuren die ik al ken?
  • Waarom zijn er zoveel nieuwe vormen?
  • Waarom zou ik deze nieuwe soorten opnemen in mijn assortiment?

In een informatieve video wordt het ‘waarom’ op een vrolijke en duidelijke manier uitgelegd door verslaggeefster Eva.

Novelty Campagne
De video is onderdeel van de Gerbera Novelty Campagne die draait van 13 september tot 3 oktober 2021 waarbij het nieuwe gerbera-assortiment onder de aandacht wordt gebracht bij exporteur en bloemist. 

Gerberacollectief
Coloured by Gerbera is het collectief van alle 40 Nederlandse gerberatelers en veredelaars. Zij verschaffen bloemist, groothandel en exporteur assortimentsinformatie en inspiratie. Middels diverse campagnes en promoties zetten zij de gerbera internationaal op de kaart. De campagnes liggen in handen van creative agency Vandeez.

Klik hier voor meer informatie over de campagne.

Publicatiedatum: