Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Geranium in het zonnetje

De Nederlandse promotiecampagne voor Pelargonium is in volle gang. Nu de zon eindelijk schijnt en de temperaturen stijgen, krijgt de promotiecampagne een extra fleurige finale via sociale media en op televisie.

Inspiratie
Via de Facebookpagina MijnGeranium en het Instagramaccount MyGeranium wordt dagelijks inspiratie gegeven aan consumenten. Ook gaan diverse influencers, onder meer via het platform Taste the Green, op pad om geraniums in hun favoriete kleuren te shoppen om vervolgens hun terras of tuin klaar te maken voor de zomer. Het resultaat wordt ter inspiratie gedeeld met hun volgers op Instagram, YouTube of op hun eigen blog. Ook op televisie schitteren geraniums. Nadat de planten in april en mei al veelvuldig te zien waren in de Grote Tuinverbouwing is er wederom aandacht voor geraniums in de laatste aflevering van dit tv-seizoen. Tuinman Ivo Putman inspireert door een bloemenzee te maken in de Beeldentuin in Garderen met roze, rode en witte geraniums. De uitzending is te zien op zaterdag 12 juni 2021 om 17:00 uur op SBS6.

Verkoopondersteuning
Jacqueline Doornekamp, projectleider in Nederland voor Pelargonium for Europe: “Ons uiteindelijke doel is om tuincentra, bloemisten, supermarkten, webshops en andere detaillisten te ondersteunen bij de verkoop van geraniums. Dat doen we enerzijds door te laten zien welke promotieactiviteiten wij ondernemen en anderzijds door het beschikbaar stellen van promotiematerialen. Bijvoorbeeld in de vorm POS-materiaal en een gratis pakket voor social media met inspirerende foto’s en content.”

Voor alle verkoopondersteunende materialen kunt u terecht op www.pelargonium-trade.com of bij Jacqueline Doornekamp via jacqueline@conceptfactory.eu.

Europe in Bloom
De meerjarige promotiecampagne ‘Europe in Bloom’ is een initiatief van Pelargonium for Europe en wordt tot en met 2022 gevoerd in de relevante verkoopperiode van geraniums (april tot en met juni). De campagne is mede mogelijk gemaakt met financiële steun van de Europese Unie.

Fotocredit: Pelargonium for Europe

Publicatiedatum: