Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
WDD in gesprek met Wim Linssen, Flower Power

Binnen 3 jaar groeien van 150 naar 300 winkels: Big Data helpt!

WDD gaat in gesprek met Wim Linssen, oprichter en eigenaar van Flower Power. Wim is al 40 jaar actief in de bloemensector en heeft in deze periode met zijn bedrijf een flinke groei laten zien. Ooit is hij begonnen met 3 bloemenwinkels. Nu zijn het 150 winkels die werken volgens het Full Service Merchandise concept.

Deze week heeft Flower Power gekozen voor de Big Data toepassingen van WDD, als onderdeel van zijn strategie om zijn ambitie waar te maken. Wat is het verhaal van Flower Power en waarom heeft Wim gekozen voor WDD als partner voor de toekomst?

In dit artikel blikt Wim terug op het verleden, bespreekt hij zijn ambities en kijkt hij vooruit naar de toekomst.

Publicatiedatum: