‘Let’s Connect!’ - thema Nationale Tulpendag 2021

Zaterdag 16 januari 2021 start officieel Tulpenseizoen 2021 met het thema ‘Let’s Connect!’. Tulpen Promotie Nederland (TPN) organiseert de 3e zaterdag in januari de 10e editie van de Tulpendag, zónder reusachtige tulpenpluktuin op de Dam in Amsterdam.

TPN zal samen met een BN’er van internationale allure de start van het seizoen inluiden. In een uitgebreid PR-programma zal de Nederlandse tulp bijzondere aandacht krijgen.

Vanaf de start van het seizoen zijn tulpen meer dan 100 dagen overal te koop.

Kleurrijk
TPN-voorzitter en tulpenbroeier Arjan Smit: “Tulpen Promotie Nederland wil met het thema ‘Let’s Connect!’ een positieve boodschap uitdragen. Ongeacht afkomst, cultuur, geaardheid of geloofsovertuiging is het juist in deze lastige tijd extra belangrijk aandacht voor elkaar te hebben en met elkaar te verbinden. Juist de tulp kan deze connectie maken want ze staat symbool voor hoop en positiviteit.”

Groot- en detailhandel
Het tulpenseizoen is ook voor de bloemist, groot- en detailhandel een belangrijk verkoopmoment. Speciaal ter ondersteuning van de promotie en verkoop heeft Tulpenpromotie Nederland een vlag ‘It’s time for tulips’ en digitaal posters in het thema ‘Let’s Connect!’ beschikbaar.

Tulpentijd
Nationale Tulpendag is een initiatief van ruim 400 Nederlandse tulpenbroeiers (TPN) en wordt sinds 2012 georganiseerd op de derde zaterdag van januari. Veel bloemisten, supermarkten en tuincentra organiseren rondom de start van het nieuwe snijtulpenseizoen diverse acties en activiteiten in hun winkel. Ter ondersteuning stelt TPN kosteloos POS-materiaal ter beschikking. Kijk voor meer informatie op www.tulpenpromotie.nl of p social media op facebook @TulipTime & Instagram tuliptime.info.

Fotocredit: Tulpentijd.nl/VidiPhoto


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven