Floramedia, Dümmen Orange en Royal Lemkes hebben op 28 november tezamen het Green Trend Report 2020-2021 gelanceerd. Deze tweede editie is het resultaat van een samenwerking waarin de drie bedrijven onderzoek, kunde en creativiteit hebben gebundeld om te inspireren tot anders denken en anders (samen)werken.
Vlnr: Harry Kloppenburg, Judith Klute, Ekko Vermeulen, Alice van Veen
Het Green Trend Report (GTR) 2020-2021 biedt een schat aan informatie om anders te denken en anders (samen) te werken, om nieuwe creatieve ideeën en innovatieve concepten te ontwikkelen voor de korte, middellange en lange termijn en om nieuwe doelgroepen te bereiken.
Art director Judith Klute (Floramedia) overhandigde de eerste exemplaren aan de initiatiefnemers Ekko Vermeulen en Alice van Veen. Dümmen Orange’s Harry Kloppenburg nam een exemplaar in ontvangst bij afwezigheid van de derde initiatiefnemer Marco van der Sar.
Het Green Trend Report 2020-2021 kan worden gekocht via de Floramedia webshop.