Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AltaNova introduceert nieuwe huisstijl

De afgelopen jaren heeft het familiebedrijf Altanova veel ontwikkelingen doorgemaakt en de jongere generatie is nu ook toegetreden in het bedrijf. Hoog tijd voor een vernieuwde huisstijl, zo dacht men, en vandaar dat men dit jaar aanklopte bij Pull Position (marketing- en communicatiebureau voor de tuinbouw). De afgelopen maanden zijn de nieuwe huisstijl en bijpassende huisstijlmiddelen ontwikkeld.

Naast een nieuw logo zijn er ook nieuwe verpakkingen (hoezen en etiketten) voor AltaNova’s bloeiende producten. Daarnaast wordt volgende week de geheel vernieuwde website gelanceerd en wordt er een gloednieuw magazine uitgebracht. De bijpassende 'pay-off' is 'Blooming Dreams' .

AltaNova is te bezoeken in stand 35.12, van 6 tot en met 8 november.

bron: Pull Position

Publicatiedatum: