Campagnes voor Nederlandse chrysanten in Rusland werpen vruchten af

Samen met JustChrys bouwt Sobolj al jaren aan de verkoop van Nederlandse chrysanten in Rusland. Naar eigen zeggen werden nog nooit zoveel mensen bereikt als met de afgelopen winter- en voorjaarscampagnes. Maar liefst 25 miljoen Russen werden bereikt en ook werd omzetgroei gerealiseerd.


 
Bij de laatste campagnes is samengewerkt met groothandelaren in Moskou en Sint Petersburg. Hun weidse netwerk van bloemenwinkels werd met inspiratie bereikt. De winter- en voorjaarscampagnes speelden in op de laatste trends in interieurdecoratie.

Zoals gebruikelijk droeg JustChrys de trends aan en vertaalde Sobolj deze naar de Russische smaak en tradities. De beelden van de campagne werden via het platform Flower Experience opgepikt door grote bloemistenplatforms. Een artikel in het door miljoenen gelezen online en gedrukte blad “Ideeën voor uw huis” en vooral een interview met Natasja Mironova van Sobolj in het invloedrijke “Argumenten en Feiten”, dat 17 miljoen online lezers bereikt, zorgde voor aandacht van de consument.

Voor meer informatie:
Sobolj
Natasja Mironova
Postbus 2622
1000 CP Amsterdam
+ 31 (0) 299 40 1582
natasjamironova@sobolj.eu
sobolj.eu

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven