Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Waterdrinker trapt voorjaarsseizoen af met GTC Days

Officieel is de lente pas net begonnen, maar in het Waterdrinker Green Trade Center is de aftrap al gegeven tijdens de GTC Days van 10 – 15 maart. Een event dat drie keer per jaar herhaald wordt op voor de sector belangrijke overgangsmomenten naar een ander seizoen.

Deze editie stond in het teken van de start van het voorjaar met daarbij een passend assortiment. Speciaal in deze week regelden de inkopers van Waterdrinker 21 GTC Deals, stonden er vele bijzondere producten in de Spotlight, vonden er 12 verschillende Meet & Greets plaats en stond de rest van het GTC ook ‘gewoon’ tot de nok gevuld met prachtige handel.  Dat klanten klaar zijn voor het seizoen en het de moeite waard vonden om juist in deze week naar Aalsmeer te komen, bleek uit het grote aantal internationale klanten. Veel volle karren werden het GTC uitgetrokken.

Een aantal highlights uitgelicht:
De Meet & Greet met Gova, producent van de Larus nobilis. Met name hun onderzoek naar mogelijkheden naar ‘No Waste’ wat heeft geresulteerd in een verzorgingslijn op basis van Laurier met daarin o.a. zeep en parfum was een interessant verhaal voor veel van onze klanten. Dat er Laurierijs werd uitgedeeld was daarbij mooi meegenomen.

De lancering van een nieuw verkoopconcept in samenwerking met Cameleon Orchids, waarmee juist al die bijzondere Orchideeën die in het GTC te vinden zijn bekender en beminder gemaakt zullen gaan worden. Bijvoorbeeld door het aanbieden van kleinere aantallen én een consumentenwebsite waar over alle producten informatie te vinden is.

Het GTC Days prijzenrad, waarvoor door kwekers en Resto Around the Clock meer dan 200 prijzen zijn gesponsord. Elke dag mochten klanten via een draai aan het rad hun geluk beproeven. De grote groene planten waren hierbij duidelijk favoriet.

bron: Waterdrinker

Publicatiedatum: