Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Simplycalla

In New York kennen ze geen ‘bloemetje' of ‘boeketje’

Er staat weer een nieuwe inspiratiefile online op Simply Calla. Dit keer is de New Yorkse bloemiste Olga Sahraoui (Sahola Floral Art & Event Design New York) gevraagd om vanuit haar New Yorkse perspectief naar de calla te kijken en toepassingen te laten zien.



150 dollar gemiddeld
Bloemen zijn er echt nog een luxe, dus als je dan bloemen koopt dan weet je dat het een bijzonder moment is of dat er iets te vieren valt. De consument pakt dan gelijk goed uit en verwacht ook echt iets bijzonders qua producten en creatie. Ze geven immers gemiddeld 150,00 dollar uit per aankoop.

De Calla wordt in NYC gezien als een moderne, modische en chique bloem en hoort dan ook in bijzondere arrangementen thuis. Om de bloemen extra op te laten vallen, zorgt Olga in haar bloemwerk ook altijd voor ‘groepen’ van dezelfde bloemen. "Dat werkt ook juist heel goed met de Calla", reageert Olga. "Vooral door de opvallende stevige bloem en de buigzame stelen is de calla vaak bepalend voor de vorm van een arrangement en perfect toe te passen in modische items, zoals bijvoorbeeld een ‘haarstuk’ ".



In Nederland weten we eigenlijk met termen als een ‘bloemetje’ of een ‘boeketje’ ons product bij voorbaat al te devalueren, meent Simply Calla. In New York wordt er juist veel allure aan bloemen toegevoegd. In de nieuwste calla file dit keer daarom minder losse stelen en ‘gewone’ boeketten. Olga heeft juist gekozen voor 'New York Style items' die de toegevoegde waarde en het bijzondere van de calla manifesteren.

De file is nu te bekijken en te delen: www.simplycalla.com.

Voor meer informatie over dit bericht kan men contact opnemen met Marcel Jansen, via de mail of 06-41694165
Publicatiedatum: