In New York kennen ze geen ‘bloemetje' of ‘boeketje’
150 dollar gemiddeld
Bloemen zijn er echt nog een luxe, dus als je dan bloemen koopt dan weet je dat het een bijzonder moment is of dat er iets te vieren valt. De consument pakt dan gelijk goed uit en verwacht ook echt iets bijzonders qua producten en creatie. Ze geven immers gemiddeld 150,00 dollar uit per aankoop.
De Calla wordt in NYC gezien als een moderne, modische en chique bloem en hoort dan ook in bijzondere arrangementen thuis. Om de bloemen extra op te laten vallen, zorgt Olga in haar bloemwerk ook altijd voor ‘groepen’ van dezelfde bloemen. "Dat werkt ook juist heel goed met de Calla", reageert Olga. "Vooral door de opvallende stevige bloem en de buigzame stelen is de calla vaak bepalend voor de vorm van een arrangement en perfect toe te passen in modische items, zoals bijvoorbeeld een ‘haarstuk’ ".
In Nederland weten we eigenlijk met termen als een ‘bloemetje’ of een ‘boeketje’ ons product bij voorbaat al te devalueren, meent Simply Calla. In New York wordt er juist veel allure aan bloemen toegevoegd. In de nieuwste calla file dit keer daarom minder losse stelen en ‘gewone’ boeketten. Olga heeft juist gekozen voor 'New York Style items' die de toegevoegde waarde en het bijzondere van de calla manifesteren.
De file is nu te bekijken en te delen: www.simplycalla.com.
Voor meer informatie over dit bericht kan men contact opnemen met Marcel Jansen, via de mail of 06-41694165