Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Mooiwatbloemendoen.nl lanceert campagne #Lievelingsbloem

Mooiwatbloemendoen.nl lanceert 5 oktober de nieuwe #Lievelingsbloem campagne. De campagne die al sinds 2012 onder de aandacht wordt gebracht, is dit jaar in een nieuw jasje gestoken. Om voor consumenten een logische associatie te maken met bloemen, heeft het bureau opnieuw de bekende bloemenjongens gecast en laten auditeren voor de rol als bloemist.



Internationaal bereik
Van 5 tot en met 31 oktober is de campagne zichtbaar in Duitsland, Frankrijk, Nederland en het Verenigd Koninkrijk. De campagne wordt mede gefinancierd door de Europese Unie. In elk land wordt de campagne ondersteund door diverse media: videonetwerken als YouTube, social media als Facebook en Twitter, maar ook via advertenties in magazines en uitingen in het straatbeeld. Om het bereik te vergroten en de boodschap letterlijk in de oren te knopen, wordt ook radio ingezet.

Inspelen op de campagne
De omgeving van het campagnebeeld is een bloemenwinkel waarin een keur aan bloemen wordt getoond. In combinatie met de prachtigste bloemen zorgen de bloemjongens ervoor dat je het beeld in wordt gezogen. Er is materiaal voor bloemisten ontwikkeld om zo de campagne terug te laten komen op de winkelvloer.

Ook de Bloemistenklokken in Naaldwijk en Eelde ondersteunen de Lievelingsbloemcampagne. Meer informatie over de bloemistenklok vindt u hier.

https://www.floraholland.com/nl/inkopen/bloemist/bloemistenklok


Publicatiedatum: