Bloemist maakt kans op luxe winkeldisplay
De promotieactie is het initiatief van de promotiecommissie snijanthurium. Via de flyeractie maakt een bloemist kans op deze winkeldisplay-set, samengesteld uit materialen volgens de laatste trends. De display versterkt daarnaast de unieke eigenschappen van Anthurium. “In de home-deco-trends zien we heel veel groen,” vertelt stylist Helene Verhoeff. “Blad en tropische bloemen zien we veel terug in patronen van behang en stoffen. De luxe display versterkt de eigenschappen van Anthurium: natuurlijke glans, bijzondere vormen en de diversiteit. Het helpt de bloemist deze tropische bloem van zijn mooiste kant te laten zien.”
Dat groen belangrijk is laten ook de bloementrends van Bloemenbureau Holland zien. “Anthurium wordt al snel klassiek gepresenteerd in mono-bloemwerk of boeketten, terwijl we juist nu de trends aan onze zijde hebben,” vult Jill Berens namens FloraHolland aan. Jill: “De promotiecommissie wil daarom met deze actie laten zien dat met juiste materialen de bloem niet veel nodig heeft om zich eigentijds te presenteren.”
Inmiddels hebben bijna 100 bloemisten uit heel Europa en daarbuiten gereageerd. De komende weken wordt de actie nog uitgebreid door samenwerking met drie groothandelaren, die ieder een winkeldisplay-set als prijs onder hun klanten mogen uitloven.
Klik hier voor meer informatie over de Promotiecommissie snijanthurium.