Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tweede 'Simply Design File' van Simply Calla gelanceerd

"Een kleine winkel met een groot hart", zo omschrijft ELLE Decoration de populaire bloemenwinkel 'Christoffers Blommor' uit het hippe centrum van Stockholm. Christoffer en zijn team weten hun klanten te verrassen met levendige en luchtige boeketten, waarin elke bloem tot zijn recht komt. De perfecte 'kandidaat' voor de 2e 'Simply Design File' dus, naast de Duitse bloemist Uta Lorenz.


Foto: 'Callas&People'

Christoffer en Uta hebben zich voor een opvallende reeks zomerse Calla-boeketten laten inspireren door hun eigen klanten. Ga naar www.simplycalla.com en laat je verrassen door 32 pagina's 'Callas&People'.

Samen met V&V Bloemen en Wonen geeft Simply Calla online 'Simply Design Files' uit. Met deze magazines wil het promotieteam calla's onder de aandacht brengen bij bloemisten en consumenten. 'Callas&People' is de tweede editie. De eerste heette 'The truth about Calla and Colours' en is hier te bekijken.

Voor meer informatie:
Simply Calla
Marcel Jansen
marketing manager
M: 06-41694165
E: marcel@strommarketing.nl
www.simplycalla.com


Publicatiedatum: