Tweede 'Simply Design File' van Simply Calla gelanceerd

"Een kleine winkel met een groot hart", zo omschrijft ELLE Decoration de populaire bloemenwinkel 'Christoffers Blommor' uit het hippe centrum van Stockholm. Christoffer en zijn team weten hun klanten te verrassen met levendige en luchtige boeketten, waarin elke bloem tot zijn recht komt. De perfecte 'kandidaat' voor de 2e 'Simply Design File' dus, naast de Duitse bloemist Uta Lorenz.


Foto: 'Callas&People'

Christoffer en Uta hebben zich voor een opvallende reeks zomerse Calla-boeketten laten inspireren door hun eigen klanten. Ga naar www.simplycalla.com en laat je verrassen door 32 pagina's 'Callas&People'.

Samen met V&V Bloemen en Wonen geeft Simply Calla online 'Simply Design Files' uit. Met deze magazines wil het promotieteam calla's onder de aandacht brengen bij bloemisten en consumenten. 'Callas&People' is de tweede editie. De eerste heette 'The truth about Calla and Colours' en is hier te bekijken.

Voor meer informatie:
Simply Calla
Marcel Jansen
marketing manager
M: 06-41694165
E: marcel@strommarketing.nl
www.simplycalla.com



Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven