Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tweede editie van Simply Design File gelanceerd

Simply Calla laat dit jaar bloemisten uit verschillende landen hun Calla-ervaringen vertellen en vooral verbeelden. De tweede editie getiteld Different People Different Callas staat nu online.



Voor het maken van de nieuwe editie tekenden twee topbloemisten. De teams van Christoffers Blommor uit Stockholm en Floristik Lorenz uit het Duitse Limburg hebben hun visie op Calla’s, mensen, klanten, creativiteit, stijlen en design vertaald naar een opvallende reeks boeketten. De een heeft duidelijk wat meer gekozen voor verfijnd bloemwerk in combinatie met Calla’s. De ander ziet kansen voor Calla in boeketten met een meer casual, jong en urban uitstraling.

De tweede Simply Design File, vervaardigd door collega bloemisten, staat inmiddels online. In 32 clicks ontdek je hoe beide bloemisten zich door hun klanten hebben laten inspireren voor hun boeketten met Calla’s.



Teaser: Voor de volgende file heeft de Beste Bloemist van België ‘Young Amadeus’ een bijzonder bloemwerk gemaakt met Calla’s en andere bijzondere bloemen.

Voor meer informatie:
Simply Calla
Marcel Jansen
marketing manager
M: 06-41694165
E: marcel@strommarketing.nl
www.simplycalla.com
Publicatiedatum: