Hydrangea World heeft in samenwerking met en speciaal voor bloemisten twee nieuwe designfiles ontwikkeld met commerciële ideeën. De files tonen op toegankelijke wijze hoe je met slechts één, drie of vijf stelen snijhortensia al grote impact kunt maken in bloemwerk, met daarbij genoeg ruimte voor eigen creativiteit! Een van de nieuwe thema's is 'Bubbles & Bubbles'. Hierin staan de organische vormen en zachte tinten van snijhortensia's centraal.
In de designfile met het thema 'Natural Explosion' gaat het om explosieve kracht en staan kleurrijke combinaties met snijhortensia's centraal. Een viering van expressieve vormen en lijnen die elkaar aanvullen.
Digitale catalogus
De snijhortensia-aanvoerders van Royal FloraHolland, verenigd in het promotiecollectief Hydrangea World, presenteren naast de designfiles ook een assortimentscatalogus. Hierin zijn de meest gangbare soorten, maar ook noviteiten samengebracht. Per kleur is een overzicht van zowel het beschikbare Fresh als Classic assortiment voor het seizoen 2024 te vinden.
Hydrangea World
De collectieve promotiecampagne 'Hydrangea World' is een initiatief van alle hortensia aanvoerders van Royal FloraHolland. De campagne wordt uitgevoerd door marketingbureau Concept Factory.
Ga voor meer inspiratie, informatie en verzorgingstips naar de website www.hydrangeaworld.com of volg @hydrangeaflowercreations op Instagram of Facebook.