Horti Experience lanceert een nieuw promotieplatform waarmee de kas met de kassa wordt verbonden: Home & Garden Inspirations.
De primaire doelgroep van het platform is volgens initiatiefnemer Marco van de Koppel van Horti Experience de inkoper en verkoper die werkzaam is bij de groothandel, bloemist, het tuincentrum, de bouwmarkt, woonwinkel of de arrangeur. De verkoopmedewerkers zijn door hun directe contact met de consument dé ambassadeur van de bloemen, kamerplanten, buitenplanten en lifestyle producten die door veredelingsbedrijven, kwekerijen en leveranciers verhandeld worden.
Omdat de medewerker op de winkelvloer doorgaans niet de bezoeker is van beurzen als de Royal FloraHolland Trade Fair, Flower Trials, Plantarium|Groen Direkt of de IPM Essen moet de sector deze potentiële ambassadeurs op een andere manier proberen te bereiken. Horti Experience wil met Home & Garden Inspirations een online oplossing bieden waarmee ze content toegankelijk maken die 24/7 en 365 dagen/jaar beschikbaar is via de telefoon of tablet waarmee men werkt in de groenspeciaalzaak in binnen- en buitenland.
Voor meer informatie:
Marco van de Koppel
Home & Garden Inspirations
06 15 85 58 11
[email protected]
www.homegardeninspirations.com