Vorige week was Nederland met de FlowerTrials en de GreenTech het centrum van de wereldwijde bloementeelt en kastechniek. Dit bood bedrijven vanzelfsprekend een goede gelegenheid hun klanten te ontmoeten, een kans die ook de Israëlische jonge plantenkweker Hishtil met beide handen aangreep. Op woensdagavond 13 juni organiseerden zij een conferentie voor hun agenten en belangrijke klanten.
Hieronder een foto-impressie van de avond.
Amit Dagan, General Manager van Histil, opende de conferentie en gaf wat meer informatie over Hishtil en zijn activiteiten.
Het publiek.
.
Vervolgens gaf Moti Dagan, de internationale samenwerkings- en projectmanager van Hishtil, meer informatie over de internationale activiteiten van Hishtil.
Strategie van Hishtil: rendement verhogen en klantresultaten verbeteren.
Hishtil's R&D Manager Nadav Pass gaf uitleg over de innovatieve trends in commerciële tuinbouwtechnologie.
Bert Den Hertog, ontwikkelingsmanager van Viscon AimFresh, besprak de mogelijkheden voor retail en e-commerce met de nadruk op millennials. Winkelketens zijn actief bezig met het bereiken van de millennials. Den Hertog gaf uitleg over wie deze millennials zijn, aan de hand van sleutelwoorden: geboren tussen 1982-2000, lui, liberaal, ontvankelijk voor nieuwe ideeën, narcistisch, ruimdenkend, jobhoppend en zelfexpressief.
De conferentie werd afgesloten door tuinbouwmarketingconsulent Paul Ras.
Voor meer informatie:
HishtilMaya Avni
Export Office Manager
Verkoopgebied: France, Greece, Hungary, Jordan, Ethiopia, Angola, South Africa, Spain, The Netherlands.
Email:
Elo@hishtil.comMobiel: +972-50-750-0130
Telefoon: +972-4-675-5002
Fax: +972-4-640-7583
www.hishtil.com