Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
“Grow Up! It’s so easy!”

Benary: Nieuw retailconcept voor BIG Begonia x benariensis

BIG Begonia is een begonia die onder andere te vinden is bij het Witte Huis in Washington, het Kremlin in Moskou, op het Tiananmenplein in Peking en vanaf dit jaar ook in Australië in de buurt van de beroemde Opera van Sydney. Dit succes heeft het plantje te danken aan het feit dat hij gemakkelijk te kweken is, bijna onderhoudsvrij en van vorst tot vorst bloeit.



Nieuw retailconcept
“Grow Up! It’s so easy!” is de boodschap van de nieuwe marketingcampagne van Benary. Hierbij laten drie opvallende personages – een jong meisje, een Alien en een gekke professor – allemaal zien hoe gemakkelijk het is om een BIG begonia te kweken en een heel seizoen van een grote, prachtige begonia te genieten.



BIG is eenvoudig te kweken en onderhouden. Wat water en zo nu en dan een beetje kunstmest. Dat is alles. BIGs worden in tuincentra aangeboden in potten van 19 cm. Verpakt in een recyclebare en herbruikbare tas met een afbeelding van de personages is het klaar om mee naar huis te nemen om daar tot een perfecte begonia uit te groeien. In elke BIG pot zijn ook etiketten te vinden met een beschrijving van de eenvoudige verzorging.



Benary presenteert dit nieuwe retailconcept ook bij de Flower Trials in Rijsenhout en de HTA retailbeurs in Stoneleigh Park in het Verenigd Koninkrijk.



Voor meer informatie
Benary
marketing@benary.com
www.benary.com
Publicatiedatum: