Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Cymbidium promotiecampagne krijgt vervolg

Royal FloraHolland lid-telers van Cymbidium hebben met meerderheid op 15 september 2021 ingestemd met het nieuwe promotieplan Cymbidium 2022-2024. 86% van de uitgebrachte stemmen is voor het vervolg van de Cymbidium promotie en de daarbij verplichte heffing voor alle Royal FloraHolland aanvoerders van Snijcymbidium.

FPC-voorzitter Peet Zwinkels presenteert uitslag stemming

In opdracht van de FPC Snijorchidee heeft de promotiecommissie van Cymbidium telers onder begeleiding van Royal FloraHolland een plan op hoofdlijnen ontwikkeld. Tijdens de FPC Snijorchidee productbijeenkomst die dit keer in FloriWorld plaatsvond, werd de Promotiecampagne Cymbidium ‘Interior must have’ 2022-2024 toegelicht door voorzitter van de Promotiecommissie IJsbrand van der Houwen en Wim Bos. Aanwezig waren circa 40 (lid)aanvoerders.

Promotieplan 2022-2024
Na het akkoord van de FPC Snijorchidee is het promotieplan 2022-2024 voorgedragen voor stemming. Dit is conform de productspecifieke promotieregeling zoals die op de ALV van 6 december 2012 is goedgekeurd door de leden.

Productspecifieke promotieregeling
71% van de totale ledenomzet van de Cymbidium heeft over het Cymbidium campagneplan 2022-2024 gestemd. Via deze promotieregeling dragen vanaf 1 januari 2022 alle aanvoerders (leden en niet-leden van Royal FloraHolland) bij aan de promotie van Snijcymbidium. De promotieheffing bedraagt 0,20% over de omzet voor Cymbidium takken en 0,075% over de omzet voor Cymbidium verpakt. De looptijd van de regeling eindigt op 31-12-2024.

Naast presentatie van het promotieplan en de stemming daarover stond er nog meer op de agenda van de bijeenkomst van de FPC Snijorchidee. Voorzitter Peet Zwinkels gaf een update van FPC zaken. Productmanager Manon Poot nam de aanwezigen op interactieve wijze mee in de marktontwikkelingen van de Snijorchidee. De bijeenkomst vond plaats in FloriWorld.

bron: Royal FloraHolland

Publicatiedatum: