Cymbidium Inspiratieweken van start

In november 2018 worden de Cymbidium Inspiratieweken gehouden. Speciaal voor bloemisten en handel presenteert bloemenarrangeur Lucinda Maria van der Ploeg in een serie inspiratievideo’s vernieuwend bloemwerk met de Snijcymbidium.

Vrouwelijk schoon
De promotiecampagne ‘Snijorchideee, Cymbidium in het bijzonder’  heeft als doel bloemisten, handel en consumenten te inspireren met het veelzijdige aanbod Snijcymbidium. Lucinda Maria van de Ploeg toont in een serie van 4 video’s bijzonder bloemwerk met de Cymbidium.

De opnamen zijn mede tot stand gebracht door de Hortus Botanicus in Leiden. De 18e eeuwse Oranjerie is het decor voor de video- en fotoproductie. De eerste video is te zien op het Youtube-kanaal orchids-info, via de website en de social media kanalen van de campagne. Meer video’s met inspiratie volgen in de komende periode.

Promotiemateriaal voor bloemist en handel
Speciaal voor bloemisten en handel is een promotiepakket met inspiratie leaflet, A2-poster en boeketkaartjes ontwikkeld. Het promotiepakket* is in 4 taalversies (Nederlands, Duits, Engels en Frans) verkrijgbaar en kosteloos aan te vragen via iristangyuk@feshretail.nl of te downloaden via de website https://www.orchids-info.com

Promotiecampagne Snijcymbidium
De campagne ‘Snijorchidee, Cymbidium in het bijzonder’ is een initiatief van de Nederlandse Snijcymbidiumkwekers, verenigd in de FloraHolland Product Commissie Snijorchidee. Marketingbureau Fresh Retail is verantwoordelijk voor de uitvoering van de promotieactiviteiten in zowel Nederland als Duitsland.

Meer informatie: www.orchids-info.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven