Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

IPM Essen lanceert nieuwe beurs: Hortivation

Tholen - In 2016 vindt er een nieuwe beurs plaats in Kalkar, Duitsland: de Hortivation. De beurs komt uit de koker van de IPM Essen en moet de consument dichter bij de handel brengen. De beurs vindt gelijktijdig plaats met de flower trials: van 13 tot en met 15 juni 2016.

Consument- en verkoop
De verkoop vindt plaats bij de consument - en als die ingaat op trends als communicatie, mode en lifestyle, kan de tuinbouw daar ook van profiteren. Maar hoe dat om te zetten in die daadwerkelijke verkoop? Daar moet de beurs meer duidelijkheid in bieden. "Hier worden consumentgerichte markt- en marketingconcepten gepresenteerd, die verkoop laten stijgen. Het gaat om het stimuleren van innovaties voor een betere marketing binnen de waardeketen."

Morgen meer nieuws over het nieuwe concept.