De afgelopen 4 weken hebben 10 gerbera-fans hun ultieme gerbera-moment teruggezien op digitale reclamemasten door heel Nederland. Langs de drukste snelwegen zijn 10 prijswinnaars 300 keer zichtbaar geweest. In totaal hebben maar liefst 300.000 weggebruikers in 4 weken tijd deze gerbera-momenten gezien.
#gerberamoment inzendingen
Er kwamen ruim 150 inzendingen binnen via zowel Linkedin, Facebook als Instagram. Gerbera momenten van telers tijdens de teelt, prachtige creaties van bloemisten, mooie foto's van exporteurs en een groot aantal van consumenten. Allemaal met een bijzonder verhaal: de gerbera als boeket tijdens een bruiloft, als onderdeel van de styling van een event, of om een kampioenschap te vieren. Heel Nederland heeft de mooie verhalen van de gerbera kunnen zien.
Gerberacollectief staat samen sterk
De campagne was voor Coloured by Gerbera de aftrap van het nieuwe seizoen met volop gerbera. Met meer dan 500 variaties weet de gerbera altijd te verrassen. Welk moment dan ook! Coloured by Gerbera is het collectief van alle 40 Nederlandse gerberatelers en veredelaars. Zij verschaffen bloemist, groothandel en exporteur assortimentsinformatie en inspiratie. Middels diverse campagnes en promoties zetten zij de gerbera internationaal op de kaart. De campagnes liggen in handen van creative agency Vandeez.
bron: Coloured by Gerbera