Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Meer zichtbaarheid voor Keniaanse sierteelt dankzij influencer Rosemary

Rosemary Kimunya, bekend van onder andere het Kenya Flower Festival, en sinds
deze week ook van de lijst van de Top 100 Agribusiness Women in Africa, wordt Floral Influencer voor Thursd. Naast dat zij heeft bijgedragen aan de positionering van Keniaanse bloemsierkunst, is zij voor velen in Kenia een voorbeeld. Thursd verwacht door haar bezoeken aan veredelaars en kwekerijen in Kenia de community rondom het platform te versterken en nieuwe kansen te ontwikkelen.

Rosemary gaat de Thursd partners en haar community verbinden als Floral Influencer door veredelaars en kwekers en hun producten een podium te bieden via haar eigen sociale kanalen, en via blogs op Thursd. Beide partijen willen de zichtbaarheid van Keniaanse bedrijven en de sierteelt in het algemeen in Kenia online te vergroten. De influencer zal regelmatig farms bezoeken en content creëren en ook actief het publiek betrekken bij de sector. De samenwerking gaat niet alleen over het laten zien van de bedrijven achter de schoonheid van bloemen, maar ook over het benadrukken van de opmerkelijke mensen en hun verhalen.

Thursd is een internationaal online platform/magazine met verhalen van en over bedrijven en personen in de sierteeltsector. Met deze verhalen verbindt Thursd de keten, van veredelaar tot consument.

Voor meer informatie:
Thursd
www.thursd.com

Publicatiedatum: