Op vrijdagavond 14 april lanceerden drie bollenjongens Allan Visser, Daan van Steijn en Tim van Haaster een nieuw magazine: YOUNG. Flowering the Future! Een magazine waarin het verhaal van de nieuwe generatie agrariërs in de bollenstreek wordt verteld. In het magazine kun je lezen hoe deze jongeren het stokje overnemen: wie ze zijn, wat ze doen en hoe ze genieten van het (buiten)leven en de streek.
De lancering van het magazine vond plaats op het podium van het Vier de Lente Festival tussen de bloeiende bollenvelden in Hillegom. De eerste exemplaren werden door de drie jongens uitgereikt aan burgemeester Arie van Erk (Hillegom) en burgemeester Lies Spruit (Lisse).
Duin en Bollenstreek
In Young krijgt de lezer - tussen de mooie verhalen door - inzicht in wat de agrarische sector betekent voor de Duin- en Bollenstreek. En hoe belangrijk het is dat dit alles behouden blijft. Daarnaast wil Young aan de streek laten zien hoe innovatief en duurzaam er wordt gewerkt én hoe leuk het vak is.
Huis aan huis
Young wordt binnenkort huis aan huis verspreid door de hele Duin- en Bollenstreek en kan online bekeken worden via www.youngmagazine.nl. Het blad werd in samenwerking met NEX magazine gemaakt en mogelijk gemaakt door zeer veel bedrijven waaronder de hoofdsponsors: gemeente Noordwijk, Lisse, Teylingen en Hillegom, Keukenhof, Rabobank, Greenport, HoBaHo, CNB, Anthos, KAVB en Hogervorst.
Bollenjongens
Initiatiefnemers Allan, Daan en Tim zijn bekende gezichten uit de TV-serie Bollenjongens van Omroep West. De serie bollenjongens wordt momenteel uitgezonden op RTL Z en kan bekeken worden op Videoland en op https://bollenjongens.nl