Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

The Orchid Growers start samenwerking met kledingmerk A fish named Fred

Mimesis en A fish named Fred, twee merken van Hollandse bodem, starten nu een bijzondere samenwerking. 

Deze zomer staat de kledingcollectie van het fashionmerk A fish named Fred in het teken van Brazil. “Wie denkt aan Brazil, denkt aan tropische en kleurrijke sferen. Daar horen natuurlijk orchideeën bij”, aldus Henk de Jong, commercieel manager bij The Orchid Growers. “Samen met Fred hebben we een exclusieve orchideeënprint ontworpen voor hun fashionitems. Deze vind je straks terug op hun polo’s, die deze zomer in de winkels hangen.” 

Ook de Mimesis-orchideeën van The Orchid Growers zijn letterlijk in het nieuwe jasje gestoken. Henk de Jong: “Zie het als een collectors item, die beperkt verkrijgbaar is op Floriday en in onze Orchid Store. Vanaf begin maart is het concept ook te vinden bij twee tuincentra in Limburg.” 

De samenwerking is ontstaan uit een gezamenlijke drive om te verrassen en inspireren. Henk de Jong: “Wij willen graag een jongere doelgroep enthousiasmeren voor onze orchideeën. Daarvoor moet je soms een beetje buiten de gebaande paden denken. Bovendien kunnen wij een hoop leren uit de fashionwereld die vaak voorop loopt als het gaat om trends en marketing.” 

Voor meer informatie:
The Orchid Growers
T: +31 (0)174 258 071
[email protected] 
www.theorchidgrowers.nl 

Publicatiedatum: