Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Inkopers maken kennis met vernieuwd Floriday Explorer tijdens Floriday On Tour

Sinds vorige week donderdag staat de nieuwste versie van de Floriday Explorer live. Dankzij handige filters kunnen klanten nu snel het dag- of termijnaanbod van kwekers vinden. Ook kunnen zij vanuit de Explorer meteen aanvragen versturen, offertes opmaken en de eigen gekoppelde webshop vullen door favorieten te markeren. De Explorer bevat momenteel 350.000 artikelen en bijna 5 miljoen aanbodsregels die door kwekers op Floriday zijn gezet.

Om tientallen inkopers op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met de Explorer is deze week ‘Floriday On Tour’ georganiseerd. Verschillende Floriday medewerkers, onder andere vanuit de support en ontwikkeling bezoeken afwisselend klanten met een bus. In deze bus is een gedeelte van de producten en het aanbod vanuit Floriday live te aanschouwen voor klanten.

Bij elke bloemen- of plantenpartij in de bus is een QR-code geplaatst. Wanneer klanten de QR-code scannen met hun telefoon komen ze direct uit bij het juiste artikel in Floriday waarna er direct besteld kan worden bij de kweker. Of klanten markeren het artikel als favoriet om het in de toekomst eenvoudig te kunnen bestellen.

Juist in een wereld waar het aanbod- en orderverkeer digitaal verloopt blijft het netwerken en het met elkaar in gesprek zijn over nieuwe functionaliteiten erg belangrijk, aldus de organisatoren van de tour. De eerste twee dagen zijn volgens hen dan ook 'een enorm succes geweest.'

Joery van Leest, Floriday Implementation Consultant: "Klanten reageerde enorm positief op het initiatief, zowel op de prachtige producten in de bus als op de vernieuwde Explorer. Uiteraard zijn er ook klanten die met wat verbeterpuntjes aankwamen om de Explorer nog beter te maken. Des te positiever dat er ook ontwikkelaars mee op pad waren om bij terugkomst achter het scherm gelijk wat verbeterpunten door te voeren."

Voor meer informatie:
https://www.floriday.io/explorer 

Publicatiedatum: