Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VannoVa viert 10-jarig jubileum

VannoVa bestaat deze maand tien jaar. Dat wilden de chrysantenkwekers niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Vrijdag 22 april vierden zij dit samen met hun relaties op de Golfbaan Delfland.

Start
In april 2012 zorgde VannoVa voor een verassingseffect op een beurs in Kiev. De vereniging toonde hier zonder enige aankondiging hun nieuwe merk VannoVa met één hoes en één uitstraling. Achter de schermen werd al twee jaar met elkaar gepraat over de vorm van de vereniging, maar tot de officiële lancering hebben alle betrokkenen hierover hun mond gehouden.

Constant in beweging
Voorzitter Remco van Ruyven: “De afgelopen tien jaar zijn voorbij gevlogen. Toen volgde ik de ontwikkelingen bij VannoVa nog vanaf de zijlijn, maar nu zie je een jongere generatie voor nieuwe dynamiek zorgen binnen de vereniging. Gelukkig kunnen we nog wel rekenen op de ervaring en kundigheid van de oudere generatie. Op deze manier denken wij binnen VannoVa een goede mix te hebben om met ambitie en vakmanschap de toekomst in te gaan!”

Van Ruyven stond ook stil bij de ontwikkelingen in Oost-Europa, het grootste afzetgebied van de vereniging: “Het gaat je niet in de koude kleren zitten wat daar gebeurt. We willen onze klanten een hart onder de riem steken en hopen dat dit zo snel mogelijk achter de rug is.”

Stappen
Remco van Ruyven: “De samenwerking binnen de vereniging brengt ons tot waar we nu staan, er zijn mooie stappen gezet. Onze bloemen worden verkocht via één centraal verkooppunt. We maken gebruik van een box op de veiling en spelen zo efficiënt op onze klantwensen in. Ook wordt de samenwerking onder de leden steeds intensiever, de laatste ontwikkeling binnen de vereniging is dat twee leden in januari gefuseerd zijn, dat hadden we tien jaar geleden echt niet kunnen bedenken!”

Voor meer informatie:
Vannova
www.vannova.nl

Publicatiedatum: