Jumbo deelt 100.000 gerbera's uit aan winkelend publiek

Afgelopen week bezochten enthousiaste Coloured by Gerbera vertegenwoordigers exporteurs door heel Nederland met een unieke giftbox. De speciaal gemaakte giftbox bevat waardevolle content om de klant verderop in de keten te inspireren met de veelzijdigheid van de gerbera.

Een fraai vormgegeven inspiratieboek boordevol prikkelende fotografie laat zien dat er, welke stijl er ook geambieerd wordt, altijd een gerbera is die daarbij past. Bovendien bevat de giftbox een USB stick én een QR-code waarmee de mooie fotografie te downloaden is. Daarnaast staan er ook een aantal posters op, prachtig voor een bloemist die wat mooie beelden op wil hangen bijvoorbeeld. Exporteurs reageerden verrast en zijn blij met deze waardevolle content, omdat ze hiermee de vraag van hun klanten beter kunnen beantwoorden.

Ook Jumbo verrast met gerbera
Dinsdag 5 april vond ook de aftrap van de grote “Gerbera verrast altijd” campagne met Jumbo plaats. Dit jaar werken Coloured by Gerbera en Jumbo Supermarkten samen om zoveel mogelijk consumenten te verrassen met de gerbera. Als kick-off van deze campagne deelden Jumbo’s door heel Nederland afgelopen week wel 100.000 gerbera’s uit aan winkelend publiek. Consumenten konden vanaf donderdag een special gerbera boeket kopen. Dit unieke boeket bestaat uit diverse soorten en heeft als doel mensen te laten zien hoeveel verrassende soorten er eigenlijk wel niet zijn. Coloured by Gerbera was aanwezig bij de kick-off in de Jumbo Foodmarkt in Veghel en heeft met eigen ogen mogen zien hoe verrast iedereen reageerde op de gerbera. We kijken terug op een waardevolle campagne waarin de kracht van samenwerking ervoor gezorgd heeft dat de gerbera zoveel mogelijk mensen heeft verrast! 

Gerberacollectief staat samen sterk
Coloured by Gerbera is het collectief van alle 40 Nederlandse gerberatelers en veredelaars. Zij verschaffen bloemist, groothandel en exporteur assortimentsinformatie en inspiratie. Middels diverse campagnes en promoties zetten zij de gerbera internationaal op de kaart. De campagnes liggen in handen van creative agency Vandeez en Brentality Marketing.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven