Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
11 maart

Stemming voor promotie- en onderzoeksplan tijdens Webinar Chrysant

Op donderdag 11 maart vindt de eerste online productbijeenkomst Chrysant plaats. Alle aanvoerders van Chrysant hebben van Royal FloraHolland inmiddels een uitnodiging ontvangen voor dit webinar.

De stemming voor het nieuwe Promotieplan en het onderzoeksplan Chrysant staat centraal tijdens deze digitale bijeenkomst. Host van dit webinar is Krijn Schuitemaker. In een kort programma ontvangt hij diverse gasten en legt hen vragen voor die telers vooraf, maar ook live kunnen stellen.

Promotie en onderzoek
Namens de Stichting Chryson zoomen Brigitte Hagen (Concept Factory) en Aron Boerefijn (Glastuinbouw Nederland) in op respectievelijk promotie en onderzoek. Resultaten van de afgelopen projectperiode en de plannen voor de komende vijf jaar komen uitgebreid aan bod. Met de stemming wordt bepaald of de komende vijf jaar heffing over de omzet bij Royal FloraHolland geïnd wordt ten behoeve van de Stichting Chryson.

Tijdens het webinar wordt de stemming gesloten, om aan het einde van het webinar de voorlopige uitslag bekend te kunnen maken. Aanmelden voor het Webinar Chrysant kan via deze link.

Klik hier voor promotieplan en hier voor het onderzoeksplan.

bron: Glastuinbouw Nederland

Publicatiedatum: