Kom in de Kas in nieuw jasje moet meer 'jonge' stedelingen trekken

Kom in de Kas is vernieuwd en gaat verder met een nieuwe uitstraling. Afgelopen woensdag kregen de vertegenwoordigers van de regio’s de primeur van de nieuwe huisstijl.

"Het nieuwe logo, waarin de kas nog steeds herkenbaar is, past bij een innovatieve sector en geeft het evenement een moderne uitstraling", meldt de organisatie van het glastuinbouwpublieksevent.

Vernieuwing
"Al jaren komen er veel bezoekers op het evenement af. Een belangrijke doelgroep ontbreekt echter bij de bezoekers: de stedelingen in de leeftijd van 20 tot 40 jaar. In deze groep zitten de studenten, de jonge talenten, gezinnen én de opiniemakers. De mensen die het meest kritisch naar de herkomst van hun voedsel kijken, de publieke opinie bepalen én potentiële werknemers. Om deze doelgroep te bereiken is gekozen voor een nieuwe campagne en een nieuwe huisstijl."

Elementen
In het logo komen alle elementen die voor de glastuinbouw van belang zijn terug. De punt van het kasdek met daaronder het geel van het zonlicht. De zijkanten met blauw voor de contouren van de kas en de blauwe kleur van water en lucht en tenslotte in het midden, het middelpunt de plant in de groene kleur. Bij de komende editie van Kom in de Kas is de nieuwe huisstijl in alle regio’s zichtbaar. Ook de website wordt in een nieuw jasje gegoten en komt medio februari online.

Kom in de Kas 2020 vindt plaats in het weekend van 4 en 5 april en wordt dit jaar voor de 43e keer georganiseerd. In zo’n 20 regio’s zetten ondernemers de deuren van hun kas open voor het publiek. Het evenement wordt mede mogelijk gemaakt door Glastuinbouw Nederland, GroentenFruit Huis, Royal FloraHolland, Interpolis en Rabobank.

Bron: Kom in de Kas


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven