ludieke actie Celosia Deep Purple

Retail Solutions wint ‘Kraak de Code’

Op wederom ludieke wijze hebben de heren van Celosia Deep Purple het plantje bij kopers weer onder de aandacht gebracht. De laatste weken is het ‘Deep Purple team’ bij verschillende exporteurs langs geweest met een speciale opdracht: Kraak de Code. Door het kraken van de code opent de paarse Deep Purple koffer en maakt de exporteur kans op leuke prijzen. Retail Solutions BV is vandaag tijdens de FlowerTrials uitgeroepen tot winnaar.


De heren van Deep Purple samen met de winnaar

De vragen om de code te kraken, waren niet eenvoudig, zo bleek ook uit de verschillende reacties van de meer dan 30 deelnemers. Maar met een tijd van 5 minuten is Retail Solutions BV de winnaar van de ‘Kraak de Code’ actie. Erg snel en knap natuurlijk. Hiervoor krijgen zij als cadeau Escaperoom-uitje met het gehele team.

Waarom ‘Kraak de Code’?
De gedachte achter het idee ‘Kraak de Code' actie is simpel. Enerzijds vragen veredelaar Royal van Zanten en de beide kwekers Ammerlaan-Sosef en WPK op ludieke wijze aandacht voor Deep Purple. Anderzijds is het een zoektocht naar nieuwe toepassingen, nieuwe varieteiten en nieuwe toepassingen.


Start van het seizoen
Om de start van het Celosia potplantenseizoen onder de aandacht te brengen, wordt er ieder jaar een bijzondere, eigenwijze en creatieve actie bedacht. Tot november (week 44) is ‘Deep Purple dan ook weer prima verkrijgbaar.

Voor meer informatie
Deep PurpleCelosia
www.purple-celosia.com.


House&Garden
ton.zwinkels@wpk.nl 
M: 0162 673 360
www.wpk.nl

Ammerlaan-Sosef
gertjan@ammerlaan-sosef.nl
M: 0174 641 644
www.ammerlaan-sosef.nl


Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven