Big data: iedereen praat erover en heeft een klein stukje van de puzzel. Ook in de tuinbouw is een disruptief businessmodel nodig om te transformeren van groene vingers naar datagedreven precisiegroei. Grodan gaat deze uitdaging aan, brengt datamining en artificial intelligence bij elkaar en wil daarmee de hele tuinbouwsector naar een hoger plan trekken.
Het bedrijf introduceert daarom Horticulture 4.0. "Vincent Deenen, Director Marketing, zal de nieuwste inzichten en learnings delen. Wat is de impact van het nieuwe businessmodel op de organisatie, de marketingstrategie en tactiek? Wat zijn de speerpunten en hoe gaat Grodan dit in de praktijk brengen?"
Zin in een uniek kijkje in de keuken van Grodan, benieuwd naar de marketingaanpak en de learnings? Inschrijven kan hier.
Datum: Woensdag 20 maart 2019
Tijd: 13.30 - 20.00 uur (inclusief Bourgondisch diner)
Locatie: Grodan, Industrieweg 15, 6045 JG in Roermond
Kosten: € 125 voor leden, € 250 voor niet leden
PE punten: 3 punten voor NQL, SCP, SDP, SMP en RM
Voor meer informatie:
Grodan
www.grodan.nl
info@grodan.nl