Stichting Chryson vertaalt consumenteninzichten en trends voor 2019 naar arrangementen en boeketten

Het Nederlandse chrysantenvak kijkt op de Trade Fair Aalsmeer vooruit. In de stand van Just Chrys (stand 3.8) vertaalt Stichting Chryson namens het Nederlandse chrysantenvak alle consumenteninzichten en trends voor 2019 naar sprankelende arrangementen en boeketten. Geluisterd is vooral naar de wensen van de nieuwe generatie kopers. Ook krijgt digitalisering en online een prominente rol in de stand.

Inspirerende vormen, veel volume, alle denkbare kleuren en uitstekende houdbaarheid. Chrysanten hebben alles in zich om boeketten mooi, spannend en lucratief te maken. Op de stand van Just Chrys (stand 3.8) worden ca. 150 verschillende chrysanten verwerkt in commercieel bloemwerk. Hierbij is rekening gehouden met trends voor 2019, consumenteninzichten en de verschillende seizoenen binnen het jaar. Naast inspiratie voor de winkelvloer is er ook aandacht voor het online samenstellen van chrysantencollecties (in samenwerking met BloomyPro) en inspiratie voor online verkoop van chrysantenboeketten.  

Ontdek het zelf
Het Nederlandse chrysantenvak ontvangt retailers en hun leveranciers graag persoonlijk. Zij kunnen een afspraak maken, zodat zij zeker zijn van een persoonlijk gesprek en verdere toelichting op alles wat getoond wordt op de stand. Afspraken zijn in te plannen via Brigitte Hagen, brigitte@conceptfactory.eu, 06-51493362.

Rondleiding
Voor chrysantenkwekers- en veredelaars wordt op woensdag 7 november en donderdag 8 november om 8.00 uur een rondleiding op de stand georganiseerd. Het team van Just Chrys vertelt hen dan graag meer over de beurspresentatie en de promotieactiviteiten die jaarrond gedaan worden.

bron: Concept Factory


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven