Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
ruim anderhalve ton opgehaald

Pink Ribbon actie Albert Heijn en Bloom

Tijdens de borstkankermaand werden speciale boeketten voor Pink Ribbon verkocht door Albert Heijn in samenwerking met Bloom. Per verkocht boeket werd er € 2,50 gedoneerd aan borstkankeronderzoek. De opbrengst van de actie is bekend: Marit van Egmond, Commercieel Directeur Albert Heijn, overhandigde een cheque van ruim anderhalve ton aan Jan Willem Forch, manager Werving Pink Ribbon.



Voor meer informatie:
Dutch Flower Group
Postbus 100
1430 AC Aalsmeer
[email protected]
dfg.nl
Publicatiedatum: