Deze maand introduceert de promotiecommissie Alstroemeria de nieuwe promotiecampagne voor Alstroemeria. Deze campagne draait om het verrassingseffect dat deze bloem in zich heeft. Met de slogan 'échte schoonheid zit van binnen' wordt dat op een ludieke manier onder de aandacht gebracht bij bloemisten.



Net ingekochte Alstroemeria's tonen weinig kleur de bloemknoppen zijn dan nog gesloten. De slogan 'échte schoonheid zit van binnen' maakt duidelijk wat de Alstroemeria in petto heeft. Op de vaas – bij de consument thuis – toont de Alstroemeria haar ware schoonheid. De consument zal verrast zijn door de uitbundige bloei, de sprankelende kleuren én het lange vaasleven van de Alstroemeria. Met Alstroemeria's wordt elk boeket een (lang) levend boeket!

Overal Alstroemeria's
Bloemisten gaan het opvallende campagnebeeld de komende tijd overal tegenkomen: online, maar ook offline, bijvoorbeeld op bloemistenevents. De Alstroemeria schittert ook als verrassende boeketbloem in de najaarseditie van de Bouquet Tales-krant, die medio september verschijnt. Deze krant heeft een oplage van 26.000 exemplaren en wordt gedistribueerd via negentig verkooppunten in Europa.

Download de poster

Bloemisten en handelaren kunnen de campagneposter gratis downloaden op www.surprisingalstroemeria.com. Deze website biedt bovendien een volledig assortimentsoverzicht.


De promotiecampagne Alstroemeria wordt mogelijk gemaakt door veredelaars en aanvoerders van Royal FloraHolland.

Voor meer informatie:
Promotiecommissie Alstroemeria
www.surprisingalstroemeria.com