Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

‘Always Kalanchoë’ zoekt samenwerking met UK-blogger Flowerona

De gezamenlijke promotie ‘Always Kalanchoë’ heeft met de beroemde VK-blogger ‘Flowerona’ een wedstrijd voor bloemisten opgezet in het Verenigd Koninkrijk. Doel van de competitie is Engelse bloemisten bekender te maken met de mogelijkheden van de bloeiende kamerplant Kalanchoë. Deze online competitie is opgezet in het kader van Woonplant van de maand juli – Kalanchoë in samenwerking met Bloemenbureau Holland.



VK-blogger ‘Flowerona’
Blogger Rona Wheeldon is één van de bekendste bloggers in de VK op het gebied van bloemen en planten. Onder de naam Flowerona is zij erg actief op de social media kanalen met een grote aantal volgers en fans op zowel Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ en YouTube.

#UnderTheKalanchoeSpell
Op 1 juli zijn Engelse bloemisten via social media opgeroepen om uiterlijk 22 juli hun mooiste beelden van bloeiende Kalanchoës te posten op Instagram met de hashtag #UnderTheKalanchoeSpell waarmee zij Kalanchoës voor een waarde van £300 kunnen winnen.



Always Kalanchoë
De vetplant Kalanchoë is, qua aantallen, de belangrijkste kamerplant in Europa en misschien ook wel de meest bekende plant. Sterk gewaardeerd om het enorme gebruiksgemak (Easy Care) en om de rijke kleuren en gebruiksmogelijkheden: voor binnen, maar vanaf 10 graden Celsius ook zeer geschikt voor buiten (Kalanchoë Garden). Steeds meer kwekers voorzien hun soorten, die speciaal geschikt zijn voor buiten, van het herkenbare label Kalanchoë Garden.

Gezamenlijke aanpak van alle Kalanchoë-telers
De campagne ‘Always Kalanchoë’ is een initiatief van de bijna 25 kwekers (lid van Royal FloraHolland) en de 5 veredelaars. Royal FloraHolland faciliteert, LTO Glaskracht Nederland verzorgt het secretariaat en Sense marketing & more is verantwoordelijk voor het projectmanagement van de campagne.

Meer informatie: www.kalanchoe.nl

 
Publicatiedatum: