Afgelopen vrijdag werd de eerste Nederlandse glastuinbouw glossy Groei overhandigd aan Nico van Ruiten, voorzitter van LTO Glaskracht Nederland en van Kas groeit. Dit eerste exemplaar werd hem aangeboden door Aad Tijsen van Speax, die nauw bij de totstandkoming van de glossy betrokken is geweest. Groei is ontwikkeld door Kas groeit en bedoeld om werkgevers en werknemers te inspireren om aan de slag te gaan met loopbaanontwikkeling. Groei wordt komende week meegestuurd met Kas magazine om op de kantinetafel te leggen, zodat iedere medewerker er in kan lezen.

Nico van Ruiten: “Ik ben trots op de vele mooie voorbeelden die in blad staan hoe werkgevers en werknemers met persoonlijke ontwikkeling bezig zijn. Voor het behouden van een innovatieve glastuinbouw in Nederland kan de ontwikkeling van medewerkers niet achter blijven. Personeel is het belangrijkste kapitaal binnen organisaties. Het zijn dus de mensen die het succes van de onderneming bepalen. Laat deze voorbeelden een inspiratie zijn om ook zelf scholing en ontwikkeling op te pakken”.

Voor meer informatie:
www.kasgroeit.nl