Dillewijn Zwapak rondt integratie Basics & Trends af
De winkel in Ede (Plantion) draagt inmiddels, net als de winkels in Aalsmeer (Cultra), Eelde (Euroeur) en Naaldwijk (Pyramide), het logo van Dillewijn Zwapak op de gevel. Ook in Ede is het volledige assortiment verpakkingsoplossingen van Dillewijn Zwapak - uitgebreid met de typische bloemisterij-artikelen die klanten gewend waren te kopen bij Basics & Trends - verkrijgbaar.
De administraties van beide bedrijven zijn samengevoegd zodat bijvoorbeeld de uitvoering van bestelorders en facturaties nu centraal via Dillewijn Zwapak wordt afgehandeld. Dit biedt volgens Managing Director Mark de Krosse grote voordelen voor zowel bedrijf als klanten. “Het efficiency voordeel van werken met één administratiesysteem, een front- en een backoce is voor Dillewijn Zwapak evident. Maar belangrijker is dat wij de servicegraad ten behoeve van onze klanten op een nog beter niveau kunnen brengen. Denk alleen al aan de integratie van de webshops, vanaf nu kan de klant in een moderne en complete webshop terecht voor een keur aan verpakkingsoplossingen én typische bloemisterij-producten, daar waar men vroeger vaak in 2 aparte webshops moest inloggen om bestellingen te doen. En nu kan een bestelling niet alleen op hetzelfde moment worden gedaan, maar ook worden afgeleverd. Voor 12 uur besteld, morgen geleverd”, aldus Mark de Krosse.
Dillewijn Zwapak bestaat dit jaar 80 jaar. De integratie van Basics & Trends is een prachtige mijlpaal in het jubileumjaar
Voor meer informatie:
Dillewijn Zwapak
www.dillewijn.nl