Pull Position neemt relaties mee op Kersttour

Een kerstpakket? Dit jaar is Pull Position op een hele andere tour gegaan, namelijk de Pull Position Kersttour. Klanten en partners zijn donderdag 10 december meegenomen naar twee interessante bedrijven in de verssector. Naast het opdoen van inspiratie en netwerken, stond ook de kerstgedachte centraal. Als tegenprestatie werd de deelnemers een schenking aan de Stichting Alzheimer Nederland gevraagd.



Kers(t)vers programma
Een kers(t)vers programma is doorlopen met de nadruk op vers. Een touringcar stond om 12.30 uur gereed bij Pull Position om de groep van zo’n 30 personen naar Rotterdam te brengen. Hier werden twee inspirerende bedrijven in de verssector bezocht, DeliXL en Fenix Foodfactory. Er werd gestart bij DeliXL, een online horeca groothandel met een assortiment van meer dan 60.000 artikelen. De gestroomlijnde organisatie onderscheidt zich in haar efficiëntie en het online karakter. Ruim 90% van de klanten bestelt online op hun zeer uitgebreide en makkelijk te gebruiken webshop!

Van online naar ambacht
Daarna werd de tour vervolgd bij de Fenix Foodfactory. Een totaal andere beleving, maar beleving alom! Negen ondernemers, die stuk voor stuk uitblinken in hun ambacht - maar zich niet thuis voelen in een winkelstraat - hebben een oude fabriek omgetoverd tot een waar vers-walhalla in hartje Rotterdam. In gesprek met één van de ondernemers werd duidelijk dat hier niet ging om commercie, maar om passie voor mooi eten en drinken. Zonder te proeven, kun je de Fenix Foodfactory niet verlaten. Er werd daarom afgesloten in de bierbrouwerij waar de groep kon genieten van eigen gebrouwen speciaalbieren en de lekkernijen van de borrelplank.

Voor meer informatie:
PullPosition
www.pullposition.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven