Lisianthuskwekers positief over productpromotie

Op de jaarlijkse productdag lisianthus op 17 november 2015 stond de stemming van de productspecifieke promotie als belangrijk onderwerp op de agenda.



Tijdens deze dag kwamen de lisianthuskwekers, veredelaars en plantleveranciers bij elkaar. Het promotieplan 2016-2018 en de resultaten tot nu toe werden gepresenteerd. Daarna stemden de aanwezigen over de productspecifieke promotie lisianthus.

Productspecifieke promotie lisianthus
De kwekers stemden bijna unaniem voor een vervolg van productspecifieke promotie voor lisianthus. 95,6% van de aanwezige kwekers stemden voor de productspecifieke promotie. Zij vertegenwoordigen ruim 94% van de totale omzet binnen de productgroep lisianthus.

Binnen de productspecifieke promotie ligt de focus op het informeren en inspireren van de Europese bloemist over lisianthus 'The Special flower'.

Bron: FloraHolland

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven