Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
20 en 21 oktober, Weihenstephan Triesdorf, Zuid-Duitsland

Certi nodigt 1.400 bloemisten op seminar

Op 20 en 21 oktober 2015 organiseert Certi een tweedaags seminar waarvoor 1.400 ondernemers met bloemenwinkels en tuincentra zijn uitgenodigd.


Verkoopmodel (foto FloraHolland)

Het seminar vindt plaats op de Fachhochschule in Weihenstephan Triesdorf in Zuid-Duitsland. Op deze twee dagen kunnen de ondernemers rekenen op:
  • Een college over het marktpotentieel en de veranderingen in de groene detailhandel door Prof. Dr. Menrad
  • Een uiteenzetting over de formule van Certi, waar kweker en consument met elkaar worden verbonden
  • Een pop-up Certi winkel met een actueel assortiment bloemen en planten in de onderscheidende geselecteerde kwaliteit.
Het doel van dit seminar is dat ondernemers zichzelf laten overtuigen dat een eerlijke prijs voor de kweker en topkwaliteit onder een herkenbaar merk de consument inspireert en weer vertrouwen geeft in bloemen en planten.

Samenwerking FloraHolland en Certi
Certi is een consumentenmerk dat kwekers en consumenten met elkaar verbindt. Hierbij ontvangt de kweker een eerlijke prijs voor het product en wordt de consument een handvat geboden door deze kwaliteit bloemen en planten blijvend herkenbaar te maken onder een merk.

Bovendien is een merk een medium om te communiceren met de (jongere) consument en gerichte marketing conversie te creƫren. Certi is momenteel te koop in Duitse tuincentra (shop-in-shop) en bloemenwinkels. Aan een derde afzetkanaal wordt gewerkt.

Dit merk heeft FloraHolland gezamenlijk ontwikkeld met W. Timmermans & Zn., waarbij FloraHolland met name het sourcen van snijbloemen en de marketing voor haar rekening neemt. Het sourcen van planten, de logistieke en financiƫle afhandeling lopen via Timmermans.

Kijk voor meer informatie op www.certi.nl.

Publicatiedatum: