Voorkeur concept store: wat wil de consument?
Wat vindt de consument?
Hoog Catharijne, het overdekte winkelcentrum in de binnenstad van Utrecht, is vanwege de landelijk centrale ligging, hoge bezoekersaantallen en diversiteit van het publiek een geschikte locatie voor VoorKeur, omdat hier een brede doelgroep wordt bereikt. Door de gemiddelde consument te vragen wat zij van producten of concepten vinden komt informatie beschikbaar, waarmee de producent zijn voordeel kan doen. Het op deze manier betrekken van de consument bij de productontwikkeling is nieuw binnen de verssector.
Nieuwe vers- en tuinbouwproducten
Voor de eerste winkel in Utrecht hebben vijf veredelaars en telers zich aangemeld. KP Holland test verschillende varianten van de Spathiphyllum. Vireo koppelt thema’s als ‘Green is.. fresh air’ en ‘Green is.. relaxing’ aan groene kamerplanten om de benefits van deze planten duidelijk te maken aan de consument. Comfort Plant Group brengt het concept ‘More Lips’ onder de aandacht en is benieuwd of het onderscheidend en opvallend genoeg is. Bromelia Specialist presenteert een Bromelia als snijbloem in een vaas en Kwekerij Vreugdenberg test de nieuwe Kalanchoë ‘Croco’.
Locatie en openingstijden
De Voorkeur conceptstore in Hoog Catharijne bevindt zich in het Gildenkwartier unit 75 (naast de Man Cave en schuin tegenover de Media Markt). De conceptstore is van dinsdag tot en met vrijdag geopend van 12:00 tot 18:00 uur en op zaterdag en zondag van 12:00 tot 17:00 uur. Op maandag is de store gesloten.
Deelnemen
Bij voldoende belangstelling zal de conceptstore na één à twee maanden verhuizen van Utrecht naar Den Haag. De periodes worden later bekendgemaakt.
Geïnteresseerd in deelname? Neem contact op met Paul Ras van Voorkeur, tel: 010-5199025, e-mail [email protected]