Abonneren
Vacatures
- Leidinggevende snijderij
- Fruitteler / gewasverzorger boomkwekerij
- Teeltspecialist
- Accountmanager
- Ervaring in Mexicaanse tuinbouw
- Agrarisch medewerker - Veredeling
- Logistiek Medewerker Groenten en Fruit
- Teler - Teeltspecialist - Hoofd Teelt - Head Grower
- Teamleider Productie
- Productiemedewerker
Top 5 - gisteren
- Plantenkweker heeft met Tophangpotten.nl een ‘good verhaol’
- 200.000 Phalaenopsisstekken Sion opgepot bij Bevo Farms in Canada
- Kwekerij Wesstein werkt met minder veen in substraat
- Crisisupdate: Harde wind goed voor negatieve stroomprijzen en stabiele gasprijs
- LED-proef Lisianthus: “Zoek de voordelen van LED ook buiten alleen energiebesparing”
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Weer
Hollands Beste Bloemstylist handvat voor sectorpromotie
De presentator en jury van Hollands Beste Bloemstylist seizoen 2: Kees Tol, Hanneke Frankema, Rob Verlinden en Pascal Koeleman
Hollands Beste Bloemstylist dit najaar wederom te zien bij SBS6. Vernieuwend in de aanpak is dat in de acht weken dat het programma op TV is het programma wordt ondersteund met een campagne gericht op bloemist en consument, zodat bestaande en nieuwe klanten naar de winkel worden getrokken. Diverse on- en offline mediakanalen van de samenwerkende partijen, worden op elkaar afgestemd.
Zo wordt een consistente boodschap en beleving overgebracht. Op deze manier hopen de deelnemende partijen samen de perceptie van de consument over bloemen, planten en de bloemist te beinvloeden, met als doel de verkoop van bloemen en planten een extra boost te geven. Door metingen zal het effect van de campagne worden gevolgd.
Vakmanschap centraal
De campagne zet het vakmanschap van de bloemist centraal. In het programma Hollands Beste Bloemstylist gaan twaalf verschillende bloemkunstenaars de strijd met elkaar aan om te laten zien wie de mooiste creaties kan maken van bloemen en planten.
FloraHolland en ketenpartners zorgen ervoor dat een breed assortiment producten aan bod komt in het programma. Bloemenmarketing bureau 2Dezign heeft in samenwerking met Talpa in 2014 de basis gelegd voor het programma dat nu een vaste plek heeft op de Nederlandse TV.
Bron: FloraHolland
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-03-20 Genetica én klanten Evanthia schitteren op Keukenhof
- 2023-03-20 Tuincentrum Osdorp wint Golden Singolo Award 2023
- 2023-03-17 Krassen met Picalla
- 2023-03-13 Sector moet stemmen over nieuwe financiering BBH
- 2023-03-08 Een fleurig cadeau van Decorum voor Internationale Vrouwendag
- 2023-03-07 OK Plant introduceert voorjaarseditie van Kolibri Gift set small
- 2023-03-06 Meer dan 30.000 bezoekers komen bosje tulpen plukken op Union Square in San Francisco
- 2023-03-01 Nieuwe campagneboodschap voor orchideeën: ‘Schoonheid die blijft’
- 2023-02-23 "Cupidrone van Bloemenbureau Holland heeft zijn werk weer goed gedaan"
- 2023-02-16 Kleur bekennen met hortensia op Negenmaandenbeurs
- 2023-02-13 Bloemen en planten schitteren in presentatie van 2Dezign tijdens Christmasworld
- 2023-02-10 Cupidrone verrast geliefden met bloemen en gedichten
- 2023-02-07 Nieuwe campagne ‘Word ook een gever’ promoot bloemen en planten
- 2023-02-01 1500 Sweet Kisses voor Westlandse verzorgingstehuizen
- 2023-02-01 200 jaar hortensia
- 2023-01-30 Gerberatelers zetten medewerkers Royal Flora Holland in het zonnetje
- 2023-01-24 Magical Hydrangea viert jubileum op de winkelvloer
- 2023-01-18 Mixt Creations presenteert nieuwe lijn Limited Creations
- 2023-01-17 Gerberatelers brengen kleur tijdens Blue Monday
- 2023-01-10 'Ode to Nature' belangrijkste tuintrend voor 2023