Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bredefleur viert opening nieuwe kas met klantendag

Meer dan 100 mensen bezochten 15 mei de klantendag van Bredefleur in Moerkapelle. De leliekwekerij, onder leiding van de broers Peter, Thomas, Levi en Ruben, organiseerde een feestelijke happening waar bezoekers een rondleiding kregen door de kwekerij, met als hoogtepunt een bezoek aan de nieuwe kas. Momenteel produceert Bredefleur ca. 21 miljoen stelen per jaar, op de locaties Moerkapelle én Luttelgeest.

In de nieuwe kas, locatie Bredeweg 48, stonden nieuwe (proef) leliesoorten klaar en legde Thomas Evers meer uit over de innovatie van het assortiment. Ruben Evers gaf een demonstratie van de nieuwe roltafels, waarop de lelies worden gekweekt. Op de bestaande locatie, Bredeweg 40, vertelde Peter Evers op het pad in de tuin op welke manier de kwekerij zo duurzaam mogelijk de lelies produceert. Hij ging niet alleen in op duurzaamheid van de bloemen zelf, maar ook hoe het bedrijf werkt aan een duurzame relatie met medewerkers. Verder vertelde Levi Evers de klanten tijdens de rondleiding alles over de verwerking van de lelies en over zijn verantwoordelijkheden met betrekking tot verkoop & marketing.

De winnaars van de #GrowYourOwn actie

Winnaar #GrowYourOwn
Tijdens de klantendag onthulde Levi Evers de winnaars van de Bredefleur #GrowYourOwn actie. Eind december gingen klanten de uitdaging aan om thuis of op het werk drie leliebollen Zelmira in bloei te krijgen. Zij deelden hun vorderingen massaal via sociale media. De Golden Award ging naar Arjan van Oeveren van B.J. van Duyvenvoorde. Hij boekte het beste resultaat en 'kan gelijk als teeltman bij ons beginnen'. Johan van der Werken van CJ Export heeft de tweede plaats bereikt en kreeg hiermee de Silver Award. De derde prijs, de Bronze Award, was voor Brian van der Hulst van Hilverda De Boer.


Michael van Namen

BredeFleurFriend: Michael van Namen als BFF
De aankleding van de dag lag in handen van bloemist Michael van Namen met zijn team. Zijn passie voor lelies kwam goed tot uiting op de nieuwe locatie. Hij is meteen toegevoegd aan het zogenaamde BFF-platform van Bredefleur: de BredeFleurFriends. Via dit platform krijgen bloemisten met een passie voor lelies elke maand de mogelijkheid het podium te pakken met hun mooiste creaties.

De gebroeders Evers vormen de directie van het bedrijf

Voor meer informatie:
Bredefleur Moerkapelle
Bredeweg 40
2752AA Moerkapelle
[email protected]
www.bredefleur.nl

Publicatiedatum: