Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eerste paal FloriWorld de grond in

Na enkele jaren van planontwikkeling en voorbereiding is op 25 april de bouw van FloriWorld officieel van start gegaan. Na een korte toespraak van Daniëlle Santen, directeur van FloriWorld BV en experience architect Bert Kranendonk van Dutch Experience Group, mochten de handen uit de mouwen worden gestoken. Namens de drie aandeelhouders Bloemenbureau Holland, Royal FloraHolland en Dutch Experience Group, hebben respectievelijk Dennis van der Lubbe, Steven van Schilfgaarde en Bert Kranendonk samen de eerste boom geplant. Ondanks de stromende regen hebben wethouder Robert van Rijn (Aalsmeer) en René van Schie van Metropool Regio Amsterdam samen met Daniëlle Santen de boom een flinke gieter water gegeven. De aanwezige obligatiehouders hebben daarna samen planten in de grond gezet en bij-vriendelijke bloemen gezaaid met hulp van alle genodigden. Binnenkort verrijst het geraamte van het fleurige gebouw. KondorWessels Projecten is verantwoordelijk voor de ontwikkeling ervan.


fotocredits: Remco Koenderman 

FloriWorld
FloriWorld is een bijzondere en verrassende bezoekersattractie over het thema bloemen en planten. Gericht op nationale en internationale toeristen, maar ook aantrekkelijk voor het onderwijs en de zakelijke markt, bijvoorbeeld. FloriWorld is de thuisbasis en een nieuw visitekaartje van de sector en draagt bij aan de top of mind positie van bloemen en planten bij consumenten en stakeholders. FloriWorld is een verrijking van het toeristisch aanbod in de directe omgeving van Amsterdam en Schiphol in het hart van de Nederlandse identiteit. FloriWorld past daarmee perfect in het beleid om toeristen meer te spreiden ten opzichte van Amsterdam en is onderdeel van de Bloemenlijn in het HollandCity beleid van NBTC.

bron: kexcom

Publicatiedatum: