Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Fleuroselect kondigt goudsbloemproeven aan in heel Europa
In navolging van de marketingcampagne 2017 'Year of the Zinnia and Bean', roept Fleuroselect het jaar 2018 uit tot 'Year of the Marigold and Pepper'.
De campagne '2017, Year of Zinnia & Bean' behelsde in succesvolle zinniaproeven in het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk. Bij RHS Wisley waren tijdens de zomer 146 variëteiten te bezichtigen en -beoordelen voor een Award of Garden Merit en een publieksprijs. In de Jardin des Plantes in Parijs hadden meer dan 120 variëteiten een mooi plekje in het park waar. Bij RHS Wisley werd tevens een proef met met 70 soorten pepers, die werden getest op eigenschappen variërend van het oogstpotentieel tot de sierwaarde, georganiseerd.
Voor de campagne 'Year of the Marigold and Pepper' in 2018 heeft Fleuroselect weer uitgebreide goudsbloemproeven in gedachten om de consument te inspireren. RHS Wisley in het Verenigd Koninkrijk en Jardin des Plantes in Frankrijk doen beiden weer mee en zullen alle goudsbloemvariëteiten van Fleuroselect tentoonstellen. Daarnaast doen dit jaar ook Cotswolds Wildlife Park (VK) en EGA Park in Erfurt (Duitsland) mee, waardoor de campagne in drie belangrijke markten in Europa wordt uitgerold.
Fleuroselect heeft voor deze proeven meer dan 140 goudsbloemvariëteiten van hun leden verzonden. Download hier de complete lijst.